supercamry:

sashaismyllbff:

supercamry:

sashaismyllbff:

supercamry:

sashaismyllbff:

supercamry:

sashaismyllbff:

supercamry:

supercamry:

sashaismyllbff:

supercamry:

sashaismyllbff:

supercamry:

sashaismyllbff:

supercamry:

sashaismyllbff

How’d it go?

Ehh it could have gone better, but it was expected for a first performance :)

What did you have to do?

All I have to do is conduct

Yeah true. Did youguys have to do a drum salute?

Lil right…I dint mind at all. Im gonna be 31 in like 4 days

Oh wow! That’s awesome:)

Im old. Yeah it would be awesome but ive got nothing to celebrate.

Nothing? Are you sure? If I was half as cool as you, I would just be celebrating my awesomeness

Aww your sweet but ive got no local friends and my car died today so im just home and on tumblr and YouTube. So im not gonna get to go to the pride store about an hour away.

Ahh that sucks. I’m sorry. Wish there was some way I could help :(

I wish. It sucks having like 0 local friends.

Where do all your friends live if they are not local?

Tn, Nc, and wherever you guys on Tumblr live.

Oh that’s sucks that your friends are so spread out but at the same time it’s also pretty cool that you have friends from all over :)

Anonymous said: Being brutally honest right now you sound really cool and chill af

Lol thank you kind anon :)

I’m prob not as cool as you think I am. lol

supercamry:

sashaismyllbff:

supercamry:

sashaismyllbff:

supercamry:

sashaismyllbff:

supercamry:

supercamry:

sashaismyllbff:

supercamry:

sashaismyllbff:

supercamry:

sashaismyllbff:

supercamry:

sashaismyllbff

How’d it go?

Ehh it could have gone better, but it was expected for a first performance :)

What did you have to do?

All I have to do is conduct

Yeah true. Did youguys have to do a drum salute?

Lil right…I dint mind at all. Im gonna be 31 in like 4 days

Oh wow! That’s awesome:)

Im old. Yeah it would be awesome but ive got nothing to celebrate.

Nothing? Are you sure? If I was half as cool as you, I would just be celebrating my awesomeness

Aww your sweet but ive got no local friends and my car died today so im just home and on tumblr and YouTube. So im not gonna get to go to the pride store about an hour away.

Ahh that sucks. I’m sorry. Wish there was some way I could help :(

I wish. It sucks having like 0 local friends.

Where do all your friends live if they are not local?

Anonymous said: Varsity

Varsity: Do you play/watch sport?

I played softball for 6 years before I had to quit for band, which was unfortunate.
I actually enjoy watching football and baseball/softball on occasion.

Anonymous said: Cup, fear, love, oops.

Cup: Do you drink Tea or Coffee? COFFEE I would die without it

Fear: Tell us three fears.
Hmm heights, bugs, and failure

Love: Do you believe in marriage?
My opinion changes on this frequently, but personally if I think I’d found the right person for me, I would get married.

Oops: What is one thing you’d like to change/fix?
Hmmm there are a lot of things I would like to change out there, it would be hard to narrow down to one.

supercamry:

sashaismyllbff:

supercamry:

sashaismyllbff:

supercamry:

supercamry:

sashaismyllbff:

supercamry:

sashaismyllbff:

supercamry:

sashaismyllbff:

supercamry:

sashaismyllbff

How’d it go?

Ehh it could have gone better, but it was expected for a first performance :)

What did you have to do?

All I have to do is conduct

Yeah true. Did youguys have to do a drum salute?

Lil right…I dint mind at all. Im gonna be 31 in like 4 days

Oh wow! That’s awesome:)

Im old. Yeah it would be awesome but ive got nothing to celebrate.

Nothing? Are you sure? If I was half as cool as you, I would just be celebrating my awesomeness

Aww your sweet but ive got no local friends and my car died today so im just home and on tumblr and YouTube. So im not gonna get to go to the pride store about an hour away.

Ahh that sucks. I’m sorry. Wish there was some way I could help :(

supercamry:

sashaismyllbff:

supercamry:

supercamry:

sashaismyllbff:

supercamry:

sashaismyllbff:

supercamry:

sashaismyllbff:

supercamry:

sashaismyllbff

How’d it go?

Ehh it could have gone better, but it was expected for a first performance :)

What did you have to do?

All I have to do is conduct

Yeah true. Did youguys have to do a drum salute?

Lil right…I dint mind at all. Im gonna be 31 in like 4 days

Oh wow! That’s awesome:)

Im old. Yeah it would be awesome but ive got nothing to celebrate.

Nothing? Are you sure? If I was half as cool as you, I would just be celebrating my awesomeness

supercamry:

supercamry:

sashaismyllbff:

supercamry:

sashaismyllbff:

supercamry:

sashaismyllbff:

supercamry:

sashaismyllbff

How’d it go?

Ehh it could have gone better, but it was expected for a first performance :)

What did you have to do?

All I have to do is conduct

Yeah true. Did youguys have to do a drum salute?

Lil right…I dint mind at all. Im gonna be 31 in like 4 days

Oh wow! That’s awesome:)

supercamry:

sashaismyllbff:

supercamry:

sashaismyllbff:

supercamry:

sashaismyllbff:

supercamry:

sashaismyllbff

How’d it go?

Ehh it could have gone better, but it was expected for a first performance :)

What did you have to do?

All I have to do is conduct

Yeah true. Did youguys have to do a drum salute?

No. We haven’t perfected it yet, so we didn’t

Yeah, we did ours and everyone hated it. Of course this was back in like the late 90’s

Lol yeah. How old are you? (If you don’t mind me asking)

omg ask these please they're so cutE

  • Blue: What song do you listen to when you're feeling down?
  • Cup: Do you drink Tea or Coffee?
  • English: How many languages can you speak?
  • Fear: Tell us three fears.
  • Game: What was the last board game you played?
  • Read: What was the last book you read?
  • Injury: Have you ever walked into a glass door?
  • Jump: Do five jumping jacks/star jump.
  • Kiss: Who's your biggest celebrity crush?
  • Love: Do you believe in marriage?
  • Money: What would you do with 1 million dollars?
  • Naughty: Tell us three things that your parents disapprove of?
  • Oops: What is one thing you'd like to change/fix?
  • Picture: Post a pic of your lovely face.
  • Quality: Name three of your favourite blogs.
  • Rapunzel: Name three Disney movies that you adore.
  • Star-sign: When's your birthday?
  • Teacher: What do you aspire to be?
  • Unite: Do you sponsor a cause?
  • Varsity: Do you play/watch sport?
  • Xylophone: Do you play an instrument?
  • Yellow: What's your favourite colour?
  • Zoo: What is your favourite animal?

supercamry:

sashaismyllbff:

supercamry:

sashaismyllbff:

supercamry:

sashaismyllbff

How’d it go?

Ehh it could have gone better, but it was expected for a first performance :)

What did you have to do?

All I have to do is conduct

Yeah true. Did youguys have to do a drum salute?

No. We haven’t perfected it yet, so we didn’t

supercamry:

sashaismyllbff:

supercamry:

sashaismyllbff

How’d it go?

Ehh it could have gone better, but it was expected for a first performance :)

What did you have to do?

All I have to do is conduct

supercamry:

sashaismyllbff

How’d it go?

Ehh it could have gone better, but it was expected for a first performance :)

I DARE YOU TO ANONYMOUSLY GIVE ME A NICKNAME

(Source: gallifreygabriel, via sasha-sexual)

hope2x:

This is why we sympathize with the villain. 

(via xbgamer94)